یمن یک کشتی یونانی را با موشک هدف قرار داد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بایدن انجام مناظره‌های بیشتر با ترامپ را رد کرد وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله ترامپ: کاخ سفید باید از من عذرخواهی کند تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو در تل‌آویو (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو در تل‌آویو خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو فرزندان ما را به حال خود رها کرده‌است ۵ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در «رفح» کشته شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت اوکراین در آستانه تابستان دوم جنگ چگونه است؟ مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش اسرائیل (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهد| زمزمه‌ها درباره استعفای گانتز حمله موشکی گردان‌های قدس به «عسقلان» زمان آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد حمله به یک نفتکش در بندر «المخا» یمن دیدار آیت‌الله علم‌الهدی با نمایندگان رسانه‌‌های مکتوب خراسان رضوی | سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید مه گرفتگی در حوزه مشهد-کلات (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی بررسی می‌شود بیانات مقام معظم رهبری در خصوص خادمی حرم امام رضا (ع)
سرخط خبرها

تصاویری از حمله ایران به مقر‌های تروریست‌ها در سوریه منتشر شد

  • کد خبر: ۲۰۶۶۱۹
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
تصاویری از حمله ایران به مقر‌های تروریست‌ها در سوریه منتشر شد
رسانه‌ها، تصاویر و ویدئو‌هایی از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر‌های تروریست‌ها در ادلب سوریه را منتشر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های معارض سوری روز سه‌شنبه خبر داده‌اند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حملات موشکی بامداد سه‌شنبه خود، حومه شهر «کفرتخاریم» در ادلب را هدف قرار داده است.

شبکه المیادین بامداد امروز به نقل از منابع محلی گزارش داد سپاه پاسداران به مناطق تحت اشغال تروریست‌های «هیئه تحریر الشام» یا همان «جبهه النصره» سابق در استان ادلب سوریه حمله کرده است.

منابع المیادین می‌گویند موشک‌های ایرانی مقر‌های «حزب اسلامی ترکستانی» در ادلب را هدف قرار داده‌اند. این حملات به کمپ‌های آموزشی، پشتیبانی لجستیکی و یک مقر پزشکی این گروه تروریستی انجام شده است.

منابع المیادین همچنین خبر داده‌اند منطقه‌ای که هدف قرار گرفته، جایی بوده که «داعش خراسان» در آنجا آموزش دیده و سپس توسط آمریکایی‌ها به افغانستان و پس از آن به مرز‌های ایران برای اقدامات تروریستی منتقل شده بودند.

این منابع گفته‌اند موشک‌های استفاده‌شده، موشک‌های نقطه‌زن بالستیک بوده‌اند که مقر‌های اصلی حزب ترکستانی را منهدم کرده‌اند.

تصاویری از حمله ایران به مقر‌های تروریست‌ها در سوریه منتشر شد

 

تصاویری از حمله ایران به مقر‌های تروریست‌ها در سوریه منتشر شد

 

تصاویری از حمله ایران به مقر‌های تروریست‌ها در سوریه منتشر شد

شبکه معارض «شام» هدف قرار گرفتن یک مرکز پزشکی در نزدیکی شهرک تالیتا در حومه شهر کفرتخاریم در غرب ادلب را تایید و به نقل از شاهدان عینی گزارش کرده در مناطق شمالی سوریه نیز انفجار‌هایی قوی به وقوع پیوسته است.

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه مرکز وابسته به موساد در اربیل و مقر وابسته به تروریست‌ها در ادلب گفت: اقدام صورت گرفته، در راستای دفاع مقتدرانه از حاکمیت و امنیت کشور، مقابله با تروریسم و بخشی از مجازات عادلانه جمهوری اسلامی علیه متجاوزان به امنیت کشور بود.

کنعانی گفت: تروریسم یک تهدید فراگیر جهانی است و ایران در عزم خود برای مبارزه با تروریسم در چارچوب همکاری‌های مشترک منطقه‌ای و بین المللی مصمم است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->